تأکید استاندار صنعا بر ثبات اوضاع امنیتی پایتخت
کد خبر: 3669445
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

تأکید استاندار صنعا بر ثبات اوضاع امنیتی پایتخت

گروه بین‌الملل: حنین محمد قطینه، استاندار صنعا، از ثبات اوضاع امنیتی در پایتخت و مناطق اطراف آن خبر داد.

استقرار وضع امنیتی در یمنبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی یمن «سبأ نت»؛ استاندار صنعا با اشاره به برقراری تماس با مسئولان شهرهای مختلف استان صنعا و اطلاع‌ از اوضاع امنیتی این شهرها گفت: ما مصمم به پایان بحران کنونی یمن، توقف خونریزی و تمرکز بر مقابله با دشمن هستیم.

وی بر اهمیت پایبندی همگان به مسئولیت اجتماعی، حفظ وحدت کشور و مشارکت در ارائه راه‌حل‌هایی برای خنثی‌کردن توطئه دشمنان تأکید کرد و گفت: همگان باید برای پایان دادن به جنگ داخلی تلاش کنند و در دام طرح‌های تفرقه‌انگیز نیفتند.

وزارت کشور یمن نیز با صدور بیانیه‌ای، پیروزی در برابر آخرین و خطرناک‌ترین عاملان متجاوز که نماینده قدرت‌های استکباری و اشغالگران و شخصیت‌های فاسد و غارتگر در یمن هستند، را به ملت یمن تبریک گفت و اعلام کرد که این عوامل به مدت 33 سال مردم یمن را دچار وضعیت بدی کردند و کشور را به شرایط بسیار بدی رساندند و سرنوشت مردم را به بازی گرفتند.

گفتنی است که شهر صنعا، پایتخت یمن از روز چهارشنبه (8آذرماه) شاهد درگیری‌های مسلحانه میان طرفداران «علی عبدالله صالح»، رئیس حزب کنگره مردمی یمن و نیروهای انصارالله است که این ناآرامی‌های توطئه دشمنان و کینه‌توزان ملت یمن برای شکستن مقاومت و اتحاد مردم این کشور است/.

 

captcha