جشن میلاد نبی در لس آنجلس برگزار می‌شود
کد خبر: 3669692
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

جشن میلاد نبی در لس آنجلس برگزار می‌شود

گروه بین الملل: مسجد الزهرا در شهر لس آنجلس آمریکا طی اطلاعیه‌ای از مسلمانان لس آنجلس دعوت کرد تا در مراسم جشن میلاد نبی اکرم (ص) شرکت کنند.

جشن میلاد نبی در لس آنجلس برگزار می‌شود/ آمادهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبکه‌های اجتماعی؛ این مراسم پنج‌شنبه (16 آذر) همزمان با 17 ربیع‌الاول ساعت 7 بعد از ظهر پس از برگزاری نماز مغرب و عشاء به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.


همچنین برنامه مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع)، پذیرایی، برگزاری مسابقه همراه با اعطای جوایز و هدایا برای کودکان بخشی از برنامه‌های این مراسم است.


مسجد الزهراء (Masjid Al-Zahra) یکی از مساجد شیعی ایالات متحده آمریکاست که در سال ۱۹۹۰ میلادی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا تاسیس شد و از ابتدای تاسیس تاکنون مکانی برای رفع نیازهای جامعه شیعیان لس آنجلس بوده است.


در این مسجد علاوه بر نمازهای یومیه، هر هفته نماز جمعه، دعای کمیل و دعای توسل برگزار می‌شود؛ روزهای یکشنبه نیز مدرسه این مسجد برای کودکان ۵ تا ۱۳ سال برنامه‌های فرهنگ ـ آموزشی خاص خود را در زمینه‌های آموزش قرآن، احکام، زبان فارسی و عربی و مسایل دینی دیگر برگزار می‌کند/.

 

captcha