جدیدترین آمار از شهدا و زخمی‌های انتفاضه جدید قدس
کد خبر: 3670618
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد؛

جدیدترین آمار از شهدا و زخمی‌های انتفاضه جدید قدس

گروه بین‌الملل: وزارت بهداشت فلسطین بامداد شنبه(18 آذرماه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تظاهرات فلسطینی‌ها در اعتراض به معرفی قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ، 2 شهید و 1114 زخمی برجای گذاشت.

انتفاضه فلسطینی‌ها 2 شهید و 1114 زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)؛ وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تظاهرات فلسطینی‌ها در شهرهای مختلف کرانه باختری و نوار غزه طی روزهای پنجشنبه و جمعه(16 و 17 آذر) 2 شهید و 1114 زخمی برجای گذاشت که 954 تن از آسیب‌دیدگان به صورت میدانی درمان شدند، اما 160 تظاهرکننده آسیب‌‌دیده به بیمارستان‌های کرانه باختری، قدس و غزه منتقل شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز در این رابطه اعلام کرد: «محمد مصری» جوانان 30 ساله از شرق «خان یونس» و «ماهر عطا الله» 54 ساله از شمال غزه، دو تن شهیدی بودند که بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیست و حملات جنگنده‌های اسرائیل به غزه به شهادت رسیدند.

همچنین، بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر اسرائیل به مناطق مختلف غزه، 15 شهروند آسیب سطحی دیدند و یک نوازد 6 ماهه نیز که به شدت زخمی شده بود، که برخی منابع خبری اعلام کردند که این نوزاد نیز صبح امروز به شهادت رسیده است/.

captcha