اعیاد اسلامی در «ویرجینیا» به رسمیت شناخته شد
کد خبر: 3673346
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

اعیاد اسلامی در «ویرجینیا» به رسمیت شناخته شد

گروه بین‌الملل: سازمان‌های مدارس شمال ایالت ویرجینیای آمریکا در حال به رسمیت شناختن اعیاد اسلامی با وضع قوانین جدید حضور و غیاب و تغییر سیاست‌های امتحانات برای دانش‌آموزان مسلمان هستند.

 به رسمیت شناخته شدن اعیاد اسلامی در «ویرجینیا»به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Arkansas Online؛ دانش‌آموزان مسلمان سال‌ها به هنگام تعطیلات و اعیاد اسلامی، میان مدرسه رفتن یا شرکت در مراسم‌های اسلامی انتخاب دشواری داشتند.

اوایل امسال یک گروه بین ادیان در ویرجینیا با شناسایی این مشکل و مکاتبه با سازمان‌های مدارس خواست تا شرایط دانش‌آموزان اقلیت از جمله مسلمانان و مسیحیان را مورد بررسی قرار دهند.

در حال حاضر سازمان‌های مدارس منطقه‌های «فرفکس» و «پرینس ویلیام» ویرجینیای شمالی موافقت کرده‌اند تا با حذف امتحانات و برنامه‌های مهم از روزهای اعیاد اسلامی و همچنین اعیاد یهودی زمینه را برای غیبت دانش‌آموزان در این روزها فراهم کنند.

پیش از این سازمان‌های مدارس برخی دیگر از ایالت‌های آمریکا از جمله مریلند، نیویورک و نیوجرسی نیز با تصویب چنین سیاست‌ها و قوانینی شرایط را برای دانش‌آموزان مسلمان در اعیاد اسلامی آسانتر کرده‌اند/.

captcha