هاآرتص: سیلی محکم سازمان ملل به ترامپ
کد خبر: 3675064
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
در واکنش به قطعنامه اخیر مجمع عمومی اعلام شد؛

هاآرتص: سیلی محکم سازمان ملل به ترامپ

گروه بین‌الملل: روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای تحلیلی نوشت، قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نفع قدس و علیه تصمیمات رئیس جمهور آمریکا، سیلی محکمی بر ترامپ بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص: سیلی سازمان ملل به ترامپبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایكنا) به نقل پایگاه خبری آناتولی؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص پس از قطعنامه سازمان ملل در خصوص موضوع فلسطین، در مقاله‌ای با عنوان «قطعنامه سازمان ملل: توبیخ اسرائیل و سیلی بر صورت ترامپ» نوشت: قطعنامه شورای امنیت، سیاست‌ها و شخصیت ترامپ را مورد هدف قرار داد.

 

در این مقاله آمده‌است، قطعنامه سازمان ملل علی‌رغم تهدیدات مختلف رئیس جمهور آمریکا در موضوع فلسطین، نه تنها سیاست‌های ترامپ را محکوم کرد بلکه شخصیت رئیس جمهور آمریکا را نیز زیر سوال برد.

 

در ادامه این مقاله آمده است: جامعه بین‌الملل، کشورهای اروپایی و کشورهای اسلامی با تمام توان علیه تصمیمات ترامپ مقابله کرده و بر غیرقانونی بودن تصمیمات و سیاست‌های وی ایستادگی کردند.

 

گفتنی است مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نشست اضطراری خود پيش نويس قطعنامه‌ای را که اقدام ترامپ را درباره قدس محکوم می کند با 128 رأی موافق تصويب کرد.

 

128 کشور به درخواست سازمان ملل از آمريکا برای پس گرفتن تصميم به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستی راي مثبت دادند هر چند آمريکا تهديد کرده بود کمک‌های خود را قطع می کند/.

captcha