بهرام قاسمی فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت
کد خبر: 3675968
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

بهرام قاسمی فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت

گروه سیاسی: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغازسال جدید میلادی را به تمامی هموطنان مسیحی و مسیحیان سایر نقاط جهان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغازسال جدید میلادی را به تمامی هموطنان مسیحی و مسیحیان سایر نقاط جهان تبریک و تهنیت گفت. متن پیام تبریک سخنگوی وزارت امور خارجه  بدین شرح است:

بسیار خرسندم که فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی را به تمامی مسیحیان جهان و همه یکتاپرستان گیتی، تبریک می‌گویم؛ اما تبریک ویژه من به جامعه عزیز مسیحیان ایران، که قرن‌هاست با تأسی از آموزه‌های رحمانی مسیح(ع)، در خوشی و ناخوشی و ایام گشایش و ابتلا در کنار سایر هموطنان خود ایستاده و به‌عنوان بخشی جدا نشدنی از فرهنگ و تمدن شکوهمند ایران زمین، همواره در راستای رشد و اعتلایش کوشیده است.
بی‌تردید، امید به گسترش هر چه بیشتر پیام مسیح‌(ع) نوید بخش دنیایی معنوی و مترقی خواهد بود. در جهانی که جنگ، تجاوز، فقر و بی‌عدالتی بیش از هر زمان دیگری عرصه را بر ملت‌ها تنگ کرده، با بازگشت به آراء و اندیشه عیسی (ع) به عنوان تجلی مدارا، صبر و شکیبایی، دم مسیحایی در کالبد بی‌جان انسانیت وزیدن خواهد گرفت. امید آنکه باز مصلوب نشود.
شکی نیست که پس از حذف و نابودی یکی از مرتجع‌ترین گروه‌های تروریستی که از آشکارترین تجلیات وهابیت در عصر کنونی محسوب می‌شد، جهان در سال آینده، برای همه مسیحیان دنیا، امن تر و زیباتر خواهد بود.
امیدوارم در سال پیش رو، شاهد مساعی مشترک و همدلی مضاعف در مسیر تقویت و تعمیق صلح، امنیت، آرامش و تحکیم هر چه بیشتر دوستی‌ها در جهان باشیم.

 

captcha