نام‌نویسی در ترم زمستان و بهار بیت‌القرآن آغاز شد
کد خبر: 3679854
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

نام‌نویسی در ترم زمستان و بهار بیت‌القرآن آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نام‌نویسی ترم زمستانه و بهار مؤسسه بیت‌القرآن تهران آغاز شد.

محمدرضا عابدی، مدیر بیت‌القرآن تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اتمام ترم پائیز این مؤسسه، گفت: نام‌نویسی ترم زمستان و بهار مؤسسه تا 29 دی‌ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق تا نیمه اردیبهشت‌ماه سال 97 ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: کلاس‌های مهد شکوفه‌ها ویژه خردسالان چهار تا شش سال، کلاس‌های مهدالرضا که آموزش روخوانی قرآن به زبان کودکانه انجام می‌گیرد ویژه خردسالان مقطع اول تا سوم ابتدایی از جمله این دوره‌ها است.
عابدی بیان کرد: کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی و تجوید و صوت و لحن و حفظ برای گروه سنی سوم ابتدایی تا بزرگسال از دیگر برنامه‌های این مؤسسه است که در کنار آن نیز دوره‌های هنری و فرهنگی و آموزشی چون خوشنویسی و نقاشی و چرتکه و .. برپا می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های اردویی مؤسسه، اضافه کرد: در نظر داریم که تا پایان امسال قرآن‌آموزان اردوی اعزام به حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، قم و جمکران را برپا کنیم. همچنین درپایان سال نیز اردویی برای تقدیر از همکاران و همیاران مؤسسه طی سال 96 در 24 اسفندماه خواهیم داشت.
مدیر بیت‌القرآن تهران با ا شاره به برنامه‌های فاطمیه این مؤسسه، گفت: هیئت طفلان مسلم نیز از دیگر بخش‌های بیت‌القرآن است که در کنار کار قرآنی مرکز فعال است و طی ایام فاطمیه اول تا سوم اسفنماه روز شهادت حضرت زهرا(س) در بیت‌القرآن مراسم عزاداری ویژه عموم علاقه‌مندان برپا می‌شود. همچنین طی 26 بهمن‌ماه نیز مراسم عزاداری ویژه بانوان طی ایام فاطمیه است همراه با اقامه نماز مغرب و عشا تا ساعت 20:30 انجام می‌شود.
گفتنی است، مؤسسه بیت‌القرآن در خیابان حضرت ولی‌عصر(عج)، بالاتر از مجتمع مهدیه، خیابان مدرس، بن‌بست مازندرانی قرار دارد.

captcha