حمایت از احداث و تکمیل ساختمان مؤسسات قرآنی لرستان با مشارکت کارگروه خاتم‌الاوصیا(عج)
کد خبر: 3679941
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
امیدیان خبر داد:

حمایت از احداث و تکمیل ساختمان مؤسسات قرآنی لرستان با مشارکت کارگروه خاتم‌الاوصیا(عج)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان از حمایت از تکمیل و احداث ساختمان مؤسسان قرآنی این استان با مشارکت کارگروه قرآن و عترت خاتم‌الاوصیا(عج) استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: تکمیل یا احداث ساختمان مؤسسات قرآنی مردمی استان با مشارکت کارگروه قرآن و عترت خاتم‌الاوصیا(عج) استان و اتحادیه انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: براین اساس در صورتی که مؤسسه قرآنی در سطح استان دارای مجوز احداث ساختمان و زمینی با مالکیت قطعی است و یا می‌تواند از طریق رایزنی با نهاد‌های دولتی و خیرین زمینی را تهیه کند و نیازمند منابع مالی برای ادامه روند فعالیت خود است می‌تواند با مراجعه به پایگاه اینترنتی اتحادیه قرآنی لرستان به نشانی www.masaq.ir ، فرم مربوطه را دریافت کند.
امیدیان اضافه کرد: سپس متقاضیان فرم مربوطه را که با مهر مؤسسه ممهور شده باشند را تا 20 دی‌ماه به اتحادیه قرآنی لرستان به نشانی خرم آباد، ابتدای کوی جهادگران، بعد از دانشگاه علمی کاربردی، مرکز آموزش‌های تخصصی قرآن کریم ارسال کنند.
مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان تأکید کرد: اولویت مناطق محروم و یا مناطق فاقد مؤسسه قرآنی و مؤسسات دارای مجوز معتبر از جمله شرایط مؤسسات ثبت‌نام کننده است.
وی تصریح کرد: پس از تکمیل و دریافت اطلاعات، بررسی‌های لازم انجام می‌شود و سپس به تشکل قرآنی مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود.

captcha