امر به معروف و نهی از منکر؛ از اولویت‌های مهم تبلیغ در جامعه امروزی
کد خبر: 3682395
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

امر به معروف و نهی از منکر؛ از اولویت‌های مهم تبلیغ در جامعه امروزی

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه گفت: امر به معروف و نهی از منکر از اولویت‌های مهم تبلیغ در جامعه امروزی است.

حجت‌الاسلام حسن صفری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امر به معروف و نهی ازمنکر اولویت اول مبلغین است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از اولویت‌های مهم تبلیغ در جامعه امروزی است، افزود: مبلغین باید به این فریضه دینی توجه خاصی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سربیشه تصریح کرد: احساس نیاز در روستاها به روحانی بیشتر از هر زمانی قابل لمس است و پرداختن به مباحثی چون امر به معروف و نهی از منکر، دشمن‌شناسی، جلوگیری از نحله‌های انحرافی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اقدامات و مباحث مهم یک طلبه در روستاها است.

صفری با اشاره به آسیب‌های اجتماعی جامعه بیان کرد: اعتیاد بیشتر از هر زمان با حمایت دشمن، سلامت جوانان، خانواده‌ها و جامعه را تهدید می‌کند و وظیفه یک طلبه، آگاهی رساندن به مردم و دعوت آن‌ها به برنامه‌های مذهبی و روآوردن به مساجد و برنامه‌های مذهبی است.

وی یادآور شد: در همین راستا جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان سربیشه در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار و مباحثی در این خصوص مطرح شد.

 

captcha