جزئیاتی از سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان + آئین‌نامه
کد خبر: 3683142
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰

جزئیاتی از سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان + آئین‌نامه

گروه مسابقات: مرحله دعوت از متسابقان برای حضور در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام آغاز شده است، این مسابقات همانند سال گذشته، همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن ایران برگزار می‌شود.

جزئیاتی از سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه روشندلان جهان اسلام فروردین‌ماه سال آینده همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران طی روزهای 30 فروردین‌ماه تا ششم اردیبهشت‌ماه 97 ویژه آقایان برگزار می‌شود.
از جمله شرایطی که برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است، می‌توان به برخورداری از تابعیت و ملیت کشور اعزام کننده و عدم شرکت در مسابقات جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته اشاره کرد.
همچنین شرایط سنی شرکت کنندگان در این دوره 18 تا 45 سال عنوان شده است، توانایی قرائت قرآن کریم با رعایت کامل اصول و احکام تجوید صوت و لحن و حضور هر شرکت کننده در یک رشته از دیگر شرایط شرکت کنندگان اعلام شده است.
بر اساس اعلام مسئولان برگزارکننده این مسابقات هر شرکت کننده تنها مجاز به همراه داشتن یک همراه خواهد بود، هزینه‌های ویزا، بلیط و اقامت متسابقین و یک نفر همراه بر عهده ستاد برگزاری مسابقات است.
مدارک مورد نیاز برای اعلام حضور در این مسابقات، تصویر صفحه اول گذرنامه، 2 قطعه عکس به ضمیمه فرم ثبت نام است. آخرین مهلت برای ارسال مدارک نیز 16 اسفندماه 1396 مطابق با 18 جمادی الثانی 1439 و هفتم مارس 2018 اعلام شده است.
آیین‌نامه مسابقات نیز بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir قرار گرفته شده است. شماره تلفن‌های 3784093- 0098922 تلفن ثابت و فکس 64872627-009821 و نیز پست الکترونیکی awqafiran@vahoo.com آماده ارائه اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقات است.
همچنین ارتباط از طریق تلگرام، واتس آپ و شبکه‌های اجتماعی awqafiran@ و 3784093- 0098922 امکان پذیر است.

برای دسترسی مستقیم به آئین‌نامه مسابقات به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی اینجا را کلیک کنید.

captcha