برگزاری سی‌و‌سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت(ع) در دانشگاه علامه طباطبایی
کد خبر: 3687093
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

برگزاری سی‌و‌سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت(ع) در دانشگاه علامه طباطبایی

کانون خبرنگاران نبأ: دانشگاه علامه طباطبایی سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت(ع) را در بخش‌های مفاهیم و آوایی برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سی‌وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت به همت دانشگاه علامه طباطبایی در بخش‌های مفاهیم و آوایی از تاریخ هفتم اسفند‌ماه سال جاری در تمامی دانشکده‌های این دانشگاه برگزار می‌شود.

بخش مفاهیم این جشنواره شامل مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با سیره معصومین(ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، احکام، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی ایرانی و بخش آوایی آن نیز شامل  قرائت، دعا و مناجات‌خوانی، تواشیح، حفظ 5، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم است.

علاقه‌مندان تا پنجم اسفندماه سال جاری از طریق سایت معاونت فرهنگی و یا دفتر فعالیت‌های دینی و قرآنی دانشگاه علامه طبطبایی فرصت دارند جهت شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند. همچنین به نفرات اول هر رشته کمک هزینه سفر به کربلا اعطا می‌شود.

فاطمه بغدادی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۹
0
0
سلام وقت بخیر
من این خبر را در جای دیگر نیز دیده بودم ودر اون جا جایزه نفرات اول فقط ۴۰۰هزار تومان نوشته بودند نه کمک هزینه به کربلا .
شما می تونید در خود سایت دانشگاه علامه جست وجو کنید و مطلب درست را بیاورید.
captcha