بررسی فرصت‌ها و آسیب‌های تجلیل از چهره‌های قرآنی
کد خبر: 3688052
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
در مجمع مشورتی شورای توسعه؛

بررسی فرصت‌ها و آسیب‌های تجلیل از چهره‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: نود و یکمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز 15 بهمن‌ماه در شهر قم و به منظور بررسی سه موضوع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نود و یکمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز یکشنبه 15 بهمن‌ماه در شهر مقدس قم و به میزبانی جامعه المصطفی(ص) العلمیه برگزار می‌شود.
بر همین اساس در این جلسه که از ساعت 13 تا 15 برگزار می‌شود سه موضوع در دستور بررسی قرار خواهد گرفت که با توجه به زمان جلسه به آنها پرداخته می‌شود.
اولین دستور جلسه این مجمع بررسی فرصت‌ها و آسیب‌ها معرفی و تجلیل از چهره‌های قرآنی است. همچنین دستور دیگر این جلسه ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و نیز بررسی مسائل قرآنی جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه است.
سومین دستور جلسه این مجمع نیز ارائه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خواهد بود.
بازدید از پژوهشگاه فرهنگ و معارف قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در برنامه اعضای این مجمع در نوبت صبح قرار گرفته است. این برای اولین بار است که جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در شهر قم برگزار می‌شود.

captcha