تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷
کد خبر: 3688345
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
حجت‌الاسلام حسینی خبر داد:

تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷ طی دوره آموزشی رؤسا و کارشناسان ادارات قرآنی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه آیین گشایش دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی منطقه غرب کشور در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف افزایش سطح توانمندی کارشناسان قرآنی خود، در سطح ۳۱ استان، کارگاه‌ها و نشست‌هایی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کند و این دومین نشستی است که در ۳ ماهه چهارم سال با محوریت استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
وی افزود: نشست قبلی ما در استان آذربایجان شرقی بود و در نشست استان کرمانشاه، رؤسا و کارشناسان ادارات قرآنی استان‌های همجوار کرمانشاه حضور دارند.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: مواردی که در این کارگاه تشریح می‌شود، دستورالعمل‌ها و فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است. همچنین با حضور اساتید و کارشناسان قرآنی، منشور شورای توسعه فرهنگ قرآنی در این نشست‌ها تشریح می‌شود.
وی گفت: همچنین به صورت عملی، کارشناسانی که در این جلسه حضور دارند، راجع به مباحث و محورهایی که در جلسه مطرح می‌شود، نظرها، پیشنهادها و دغدغه‌های خودشان را مطرح می‌کنند تا مسئولینی که از ستاد سازمان در اینجا حضور دارند با جمع‌بندی و تجمیع این مطالب مواردی که نیاز است در دستورالعمل‌های سال ۹۷ اعمال شود را اعمال کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این نشست تا روز دوشنبه 16 بهمن‌ماه ادامه دارد و بالغ بر ۵۰ نفر از کارشناسان قرآنی شش استان هم جوار استان کرمانشاه در آن حضور دارند.

captcha