تدوین شاخص‌های ارزیابی انتخاب چهره‌های قرآنی
کد خبر: 3688484
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
در جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه مطرح شد؛

تدوین شاخص‌های ارزیابی انتخاب چهره‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: در جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی که امروز 15 بهمن‌ماه برگزار شد، مقرر شد تا هر یک از کمیسیو‌ن‌های سه‌گانه، شاخص‌های مربوط به انتخاب چهره‌های قرآنی را تهیه و به شورای توسعه برای تصویب ارجاع دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نود و یکمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی صبح امروز 15 بهمن ماه به میزبانی جامعه المصطفی(ص) العالمیه و در شهر قم برگزار شد.
اعضای مجمع مشورتی در این جلسه و در نوبت صبح ابتدا بازدیدی از فعالیت‌های جامعه المصطفی(ص) العالمیه به عمل آوردند تا از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار بگیرند. همچنین اعضای مجمع مشورتی در نوبت بعدازظهر نیز بازدیدی از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم به عمل آوردند. در این بازدیدها بحث‌های مختلفی مطرح شد که از جمله آنها حمایت از این مراکز و مشکلاتی که پیش روی آنها وجود دارد، بحث و تبادل نظر شد.
همچنین جلسه این مجمع نیز از ساعت 13 تا 15 برگزار و در آن فرصت‌ها و آسیب‌های معرفی و تجلیل از چهره‌های قرآنی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
در این بخش مقرر شد تا شاخص‌های ارزیابی و انتخاب چهره‌های قرآنی در حوزه تخصصی هر کدام از سه کمیسیون تبلیغ و ترویج، آموزشی عمومی و پژوهش در آموزش عالی تهیه و به دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارائه شود.
همچنین مقرر شد تا پس از تدوین این شاخص‌ها و جمع‌بندی دبیرخانه،‌ این موضوع به کمیته «مزایای قرآنی» ذیل کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم ارجاع داده شود تا در آنجا نهایی شود و بعد از گردش کار و تصویب، برای تصویب نهایی به شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارجاع شود.

captcha