احتمال ادغام جشنواره «آیات» و «مشکات»
کد خبر: 3688569
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹

احتمال ادغام جشنواره «آیات» و «مشکات»

گروه فعالیت‌های قرآن: مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری جشنواره ملی مشکات در حوزه تولیدات رسانه‌ای و احتمال ادغام این جشنواره با جشنواره آیات طی سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین حسین سلیمانی، مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه دومین روز از دوره آموزشی رؤسا و کارشناسان ادارات قرآنی در استان کرمانشاه طی گفت‌وگویی با بیان این مطلب، گفت: یکی از اقدامات مهمی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه انجام شد، رصدی بود که در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآنی صوت گرفت.
وی افزود: بر اساس این رصد به این نتیجه رسیدیم که در حوزه تولیدات قرآنی جشنواره چشمگیر کشوری وجود ندارد.
مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، خاطرنشان کرد: سال گذشته از طرف استان کرمانشاه پیشنهاد برگزاری جشنواره قرآنی داده شد که به این منظور جلساتی برگزار شد.
سلیمانی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قرار شد در سال ۹۷ جشنواره ملی «مشکات» را در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآن برگزار کنیم.

ادامه هم افزایی های اوقاف و ارشاد در حوزه قرآن /احتمال ادغام جشنواره آیات و مشکات
وی تصریح کرد: این جشنواره در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآنی اعم از فیلم، مستند، موشن‌گرافی و ...همچنین شناسایی افرادی که در این راستا فعالیت می‌کنند، خواهد بود.
وی اذعان کرد: این جشنواره مشابهتی با جشنواره ملی آیات که توسط معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می شود، دارد و برای اینکه موازی‌کاری صورت نگیرد در حال حاضر با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی هستیم که در صورت امکان به صورت مشترک برگزار شود و در این خصوص یک همگرایی در کشور به وجود بیاید.

 

captcha