پیام تسلیت خسروپناه در پی درگذشت آیت‌الله یعقوبی قائنی
کد خبر: 3690019
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

پیام تسلیت خسروپناه در پی درگذشت آیت‌الله یعقوبی قائنی

گروه اندیشه: در پی ارتحال آیت‌الله یعقوبی قائنی استاد اخلاق حوزه‌های علمیه، رئیس پژوهشگاه حکمت و فلسفه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در پی درگذشت آیت الله سیدحسین یعقوبی قائنی، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران  پیامی تسلیتی صادر کرد که متن آن از نظر می‌گذرد؛

«ارتحال ملکوتی عارف وارسته حضرت آیت‌الله سیدحسین یعقوبی قائنی را به پیشگاه ولی عصر امام زمان( عج) و مقام معظم رهبری و خانواده مکرم و ارادتمندان معظم له تسلیت عرض می‌کنم.
وی در سال ۱۳۰۳به دنیا آمد و در عمر سلوکی‌اش با عارف واصل موحد ایت الله سید علی قاضی دیدار داشت و از محضر دو عارف وارسته شیخ محمدجواد انصاری همدانی و سید جمال‌الدین گلپایگانی بهره فراوان برد و با بزرگانی از جمله ایت‌الله سید رضابهاءالدینی و ایت‌الله میلانی و ایت‌الله حسنعلی نجابت شیرازی ارتباط داشت.
تحصیلات حوزوی آن مرحوم در حوزه های علمیه سامرا، نجف، کربلا و قم بوده است. سفینة الصادقین و انیس الصادقین دو اثر زیست نامه و اذکار وی است که همه اذکار برگرفته از ماثورات اهل بیت(ع) می‌باشد.
عاجزانه از خداوند متعال، علو درجات و روح و ریحان و جنت نعیم برای این عارف وارسته را خواستارم و صبر جزیل برای خانواده مکرم و ارادتمندان وی تقاضا دارم.»

 

captcha