اعزام داور ایرانی به مسابقات بین‌المللی قرآن تونس
کد خبر: 3695185
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

اعزام داور ایرانی به مسابقات بین‌المللی قرآن تونس

گروه مسابقات ــ براساس دعوت‌نامه ارسالی برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن تونس، در هیئت داوران این مسابقات یک داور ایرانی حضور خواهد داشت.

اعزام داوری ایرانی به مسابقات بین‌المللی قرآن تونس

به گزارش ایکنا؛ مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود علاوه بر حضور دو نماینده ایرانی، یک داور ایرانی را در ترکیب هیئت داوران خود خواهد داشت.
بر اساس دعوتنامه‌ای که برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن تونس برای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال کرده‌اند، درخواست حضور یک داور ایرانی مطرح شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی، معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد اعزام داور ایرانی به مسابقات بین‌المللی تونس گفت: بر اساس دعوتنامه‌ای که دریافت شده است، تصمیم گرفته شد تا «محمدحسین سعیدیان» قاری بین‌المللی کشور برای امر داوری این مسابقات اعزام شود.
وی همچنین از حضور «محمدجواد مرادی» حافظ کل قرآن کریم و «محمدحسن موحدی» قاری ممتاز کشورمان در این مسابقات خبر داد.
مسابقات بین‌المللی قران کشور تونس اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود. در دوره گذشته این مسابقات که فروردین‌ماه امسال برگزار شد «سیدمحمد کرمانی»،‌ نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق بود که موفق به کسب رتبه دوم شد. همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز «محمد قشملی حق» حضور داشت که موفق به کسب رتبه‌ای نشد.

انتهای پیام

captcha