آغاز به کار نمایشگاه قرآن از 26 اردیبهشت‌/ منتظر تغییرات باشید
کد خبر: 3698444
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
فقهی‌زاده خبر داد:

آغاز به کار نمایشگاه قرآن از 26 اردیبهشت‌/ منتظر تغییرات باشید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد با اشاره به برپایی نمایشگاه بیست و ششم قرآن در 26 اردیبهشت‌ماه سال آینده، گفت: در این دوره شاهد تغییرات مثبتی خواهیم بود.

آغاز به کار نمایشگاه قرآن از 26 اردیبهشت‌ / ایجاد تغییرات

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به مهیا شدن شرایط برای برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: این نمایشگاه 26 اردیبهشت‌ماه سال آینده برپا می‌شود.
وی افزود: در نمایشگاه بیست و ششم، شاهد تغییرات خوبی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

یادآور می‌شود، نمایشگاه بین‌المللی قرآن هرساله به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر تهران برگزار می‌شود که چندسالی است که شاهد برپایی نمایشگاه‌هایی در مراکز استان‌ها نیز هستیم. مجلس شورای اسلامی(ساختمان قدیم)، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب، مصلای امام خمینی(ره) و باغ موزه دفاع مقدس از جمله مکان‌هایی است که طی سال‌های گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه قرآن در آن بوده‌ایم.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۳
0
0
با سلام در خصوص نمایشگاه امسال در بخش فروش محصولات فرهنگی از کسانی دعوت به همکاری شده بود که اصلا ظاهر فرهنگی و با حجاب نداشتند ایا این درست است که حتی در محافل قرانی هم کسانی فعالیت کنند که اعتقادی به حجاب ندارند واقعا تو این کشور چه خبر که هیچ کاری کارشناسی درست نمیشه این بود تغییرات خوب شما
captcha