فراخوان ثبت نام دوره‌ آموزشیاری و تربیت مربی قرآن در زاهدان
کد خبر: 3701941
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
به همت مؤسه فجرآفرین انجام می‌گیرد؛

فراخوان ثبت نام دوره‌ آموزشیاری و تربیت مربی قرآن در زاهدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ ثبت نام از علاقه‌مندان در دوره آموزشیاری و تربیت مربی قرآن در مؤسسه فجرآفرین زاهدان انجام می‌شود.

مهدي پورموسوي، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت نام در دوره‌‌های مختلف قرآنی چون عمومی و تخصصی و همچنین دوره‌های آموزشیاری و تربیت مربی قرآن تا 20 فروردین‌ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه دوره‌های این مؤسسه برای تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان است، اظهار کرد: دوره آموزشیاری مرحله‌ای برای ورود علاقه‌مندان به دوره‌های تربیت مربی است.

فراخوان ثبت نام دوره‌ آموزشیاری و تربیت مربی قرآن در زاهدان
موسوی با اشاره به اهم فعالیت‌های این مؤسسه در سالی که گذشت، عنوان کرد: برپایی دوره تربیت مربی سطوح چهار و پنج، دوره استعدادهای برتر قرآنی ویژه گروه الف و ب با حضور 25 نفر در گروه ب و 22 نفر در گروه الف در کنار دیگر دوره‌های عمومی و تخصصی چون قرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم، تجوید و صوت و لحن و ... از جمله برنامه‌های سال 96 است.
وی ادامه داد: دو دوره آموزشیاری قرآن با حضور 59 نفر از بانوان اهل تسنن و تشیع در مؤسسه فجر آفرین در مجموع 84 ساعت با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی برگزار شد که در پایان آن نیز آزمون‌های شفاهی و کتبی همراه با روش تدریس برپا شد که در پایان به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات در ساعات اداری با شماره ۲۴۴۹۷۸۲-۰۵۴ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha