اجرای اولین نماینده ایران در مسابقات قرآن کویت + عکس
کد خبر: 3705468
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

اجرای اولین نماینده ایران در مسابقات قرآن کویت + عکس

گروه مسابقات ــ نماینده کشورمان در رشته قرائت نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت شب گذشته تلاوت خود را انجام داد تا منتظر اعلام نتایج این مسابقات در روزهای پایای هفته جاری باشد.

فوری ///// اجرای اولین نماینده ایران در مسابقات قرآن کویت

به گزارش ایکنا، نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت شب گذشته 24 فروردین‌ماه با تلاوت مهدی غلام‌نژاد، نماینده ایران در رشته قرائت تحقیق در ساعات پایانی شب به کار خود ادامه داد.

مهدی غلام نژاد در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا در مورد اجرای خود در این دوره از مسابقات، گفت: آیات 12 تا 18 سوره مبارکه حجرات را تلاوت کردم و خوشبختانه تلاوت خوبی را انجام دادم.

وی در مورد سایر رقبای خود نیز گفت: روز گذشته نمایندگان کشورهای اندونزی و فیلیپین که انتظار می‌رفت قوی ظاهر شوند تلاوت خود را انجام دادند که البته در حد و اندازه نام کشورشان ظاهر نشدند و تلاوت ضعیفی از آنها شاهد بودیم.

فوری ///// اجرای اولین نماینده ایران در مسابقات قرآن کویت
نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت بیان کرد: همچنین تا کنون نماینده‌های کشورهای عراق، مالزی و کویت که پیش‌بینی می‌شود قاریان سطح بالایی باشند هنوز تلاوت خود را انجام نداده‌اند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

غلام‌نژاد در پایان اذعان کرد: مسابقات در رشته قرائت در این مسابقات آیین نامه متفاوتی دارد و آن‌گونه که ما برداشت داشته‌ایم نبوده است. یکی از داوران مصری در هیئت داوران در بحث تجوید بسیار سخت‌گیر است.

یادآور می‌شود، محمدجواد دلفانی، دیگر نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات که در رشته حفظ کل قرآن کریم حضور یافته است تا دقایقی دیگر اجرای خود در این مسابقات را انجام خواهد داد.

این مسابقات تا روز 30 فروردین‌ماه ادامه دارد و نتایج آن نیز به احتمال بسیار زیاد تا روز چهارشنبه 29 فروردین ماه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

captcha