اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3709740
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن 21 اردیبهشت‌ماه از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، روز جمعه 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 8 صبح به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
این آزمون‌ هر سال در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء برگزار می‌شد که امسال برای نخستین‌بار رشته حفظ 3 جزء نیز به این آزمون افزوده شده است که بر اساس فراخوان ثبت‌ نام، این رشته مربوط به حفظ 3 جزء ابتدایی قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء خواهد شد.

21 اردیبهشت، اولین مرحله از سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک برگزار می‌شود
حدود 9 هزار نفر آمادگی خود را در زمان تعیین شده برای ثبت‌ نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام کردند که که بیشترین متقاضیان شامل 3 هزار و 500 نفر در رشته حفظ کل قرآن نام‌نویسی کرده‌اند.
محل برگزاری این آزمون در استان تهران به‌صورت متمرکز در دانشگاه افسری امام علی(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بعد از تقاطع ولی عصر(عج)، است و پیش‌بینی شده که حدود 1500 نفر شرکت‌کننده خواهد داشت.
نشانی محل‌های برگزاری سیزدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در سراسر کشور:

اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن برگزار می‌شود

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۰۰:۱۹
0
0
سلام نمره آزمون چی شد؟ کی میاد؟
captcha