آغاز نشست‌ رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها
کد خبر: 3710093
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

آغاز نشست‌ رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نشست رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها از امروز، 9 اردیبهشت‌ماه در سازمان دارالقرآن آغاز می‌شود.

آغاز نشست‌های رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها در سازمان دارالقرآن

به گزارش ایکنا؛‌ نشست رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور از امروز، نهم اردیبهشت‌ماه طی شش مرحله در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.
طی برنامه اعلام شده از سوی سازمان دارالقرآن،‌ در این نشست یک روزه قرآنی که از ساعت 8 آغاز شده و تا ساعت 18 نیز ادامه خواهد داشت، رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها ضمن دیدار و نشست با رئیس، معاونان و مدیران سازمان دارالقرآن، به بیان کلیات و اهداف نشست، گفت‌وگوی دوجانبه، بیان دیدگاه‌ها و نظرات و بررسی عملکرد استان‌ها خواهند پرداخت.
همچنین، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و در اولین مرحله از این نشست‌ها، رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان طی امروز،‌ نهم اردیبهشت‌ماه در محل سازمان دارالقرآن حضور خواهند یافت.
در ادامه برگزاری این نشست‌ها و در روز دوشنبه،‌ 10 اردیبهشت‌ماه نیز رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های قم، مرکزی، البرز، چهارمحال و بختیاری و اصفهان و در روز سه‌شنبه، 11 اردیبهشت‌ماه نیز نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در محل سازمان دارالقرآن حضور خواهند یافت.
همچنین، در روز شنبه، 15 اردیبهشت‌ماه نیز رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد، در روز یکشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه نمایندگان استان‌های هرمزگان، بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد و در روز دوشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه جاری نیز رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های تهران، مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در این نشست‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha