جهاد دانشگاهی میزبان مسابقات بین‌المللی مناظره دانشجویان می‌شود/ معضلات بی‌توجهی به برنامه‌ریزی درازمدت
کد خبر: 3712999
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
طیبی مطرح کرد:

جهاد دانشگاهی میزبان مسابقات بین‌المللی مناظره دانشجویان می‌شود/ معضلات بی‌توجهی به برنامه‌ریزی درازمدت

گروه دانشگاه ــ رئیس جهاد دانشگاهی در اختتامیه نخستین مسابقه مناظره به زبان انگلیسی گفت: تلاش می‌کنیم میزبان یک دوره از مسابقات بین‌المللی مناظره دانشجویان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در مراسم اختتامیه مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات پیشرفت در کشور به عدم برنامه‌ریزی درازمدت برمی‌گردد، اگر برنامه‌ریزی هم باشد، میان کار در گردش‌های سیاسی متوقف می‌شود.
جهاد دانشگاهی؛ میزبان مسابقات بین‌المللی مناظره دانشجویان/ معضلات بی‌توجهی به برنامه‌ریزی درازمدت

وی افزود: در هر موضوعی با هم اختلاف داریم، و این مشکل اصلی ماست، با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت هیچ دولتی نمی‌تواند به اهداف خود برسد.
طیبی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی که سعی دارد نوآوری اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، بنا دارد دانشجویان فرهنگ گفت‌وگو را در محیطی علمی و در حضور اساتید فراگیرند.

‌وی افزود: تا‌کنون شش دوره از این مسابقات برگزار شده و موفق هم بوده، برگزاری این مسابقات به زبان انگلیسی پیشنهاد خوبی بود، چرا که این مسابقات فرصت خوبی است تا دانشجویان بتوانند در مسابقات بین‌المللی مناظره شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه ما در بسیاری از مسائل حرف برای گفتن داریم گفت: تلاش خواهیم کرد یک دوره میزبان مسابقات مناظره دانشجویان در سطح بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام
captcha