رونمایی از نرم‌افزار «باران رحمت» در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3715616
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

رونمایی از نرم‌افزار «باران رحمت» در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره فعالیت‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از رونمایی نرم‌افزار و اپلیکیشن «باران رحمت» تولید شده توسط یکی از نیروهای قرآنی و مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

رونمایی از اپلیکیشن «باران رحمت» در  بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا؛ علی عزتی، رئیس اداره فعالیت‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از رونمایی نرم‌افزار و اپلیکیشن «باران رحمت» تولید شده توسط یکی از نیروهای قرآنی و مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: ساخت این نرم‌افزار نقطه عطفی در برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی است.
عزتی ادامه داد: از شاخصه‌های این نرم‌افزار می‌توان به آسان بودن و در دسترس بودن و ارزان بودن آن اشاره کرد. همچنین، این نرم‌افزار را می‌توان محصول خودی خواند؛ چرا که یکی از مسئولان کانون‌های قرآن و عترت آن را تهیه و ساخته است.
رئیس اداره فعالیت‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از شاخصه‌های نرم‌افزار «باران رحمت» که شامل متن تفاسیر مورد نظر، ادعیه ماه مبارک رمضان، متون کارگاه‌های آموزشی(از جمله کارگاه رمضان بهار قرآن ویژه کارکنان دانشگاه)، فایل ثبت نام داوطلبان در کارگاه‌ها و برگزاری آزمون آنلاین است و همچنین، این نرم‌افزار قابلیت ارتقاء و به‌سازی را دارد.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت گفت: این نرم‌افزار بیش از دو ماه کار برده است و دارای متن کارگاه آموزشی رمضان بهار قرآن و دعاها و ادعیه‌های روزهای ماه مبارک رمضان، ختم قرآن و ... بر آن بارگذاری شده است.
وی در ادامه گفت: با بکارگیری این نرم‌افزار حداقل بیش از 15 میلیون تومان در برگزاری کارگاه آموزشی که ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی است، صرفه‌جویی شده است؛ چرا که همه ساله واحدها اقدام به کپی و پرینت متون مربوط به کارگاه اقدام می‌کردند که با وجود این نرم‌افزار دیگر نیازی به این کار نیست.
عزتی با اشاره به اینکه علاوه برآن این نرم‌افزار در آینده می‌تواند دیگر برنامه‌های قرآنی دانشگاه را نیز پوشش دهد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
وی در پایان از آقای سیدمحمدجواد نبوی، دبیر شورای قرآن و عترت استان یزد بابت طراحی و ساخت این نرم‌افزار قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha