برنامه روز افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن/ بازدید اختصاصی
کد خبر: 3715622
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

برنامه روز افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن/ بازدید اختصاصی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حالی امروز 29 اردیبهشت‌ماه و با مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود که در این روز بازدید برای عموم مردم در نظر گرفته نشده است.

نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ در حالی از عصر امروز 29 اردیبهشت‌ماه، بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز به کار می‌کند که در روز اول، بازدید از نمایشگاه قرآن برای عموم مردم مهیا نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، مدیر اجرایی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اعلام این خبر به خبرنگار ایکنا گفت: در روز افتتاحیه نمایشگاه قرآن، بازدید اختصاصی است و از روز یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه پذیرای عموم مردم خواهیم بود.
اجرای مراسم افتتاحیه که در جوار مصلای امام خمینی(ره) و در تالار یاس برگزار می‌شود، برعهده عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان گذاشته شده و قاری این برنامه نیز حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان است و سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد نیز حضور خواهد داشت.

در این مراسم شاهد پیام تصویری آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی، از مراجع تقلید جهان تشیع خواهیم بود و از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه می‌توان به رونمایی از مصحف نفیس قرآن اشاره کرد.

این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف و سیما و رادیو قرآن پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم هر روز تا 14 خردادماه از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha