افزایش حملات شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی
کد خبر: 3716395
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
مدیر مسجدالاقصی خبرداد:

افزایش حملات شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

گروه بین‌الملل ـ شیخ عمرکسوانی، مدیر مسجدالاقصی از افزایش حملات شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی و شهر قدس پس از اعلام انتقال سفارت آمریکا به قدس توسط ترامپ خبرداد.

افزایش حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری البوابة نیوز؛ شیخ عمرکسوانی، مدیر مسجدالاقصی در این باره تصریح کرد: پس از اعلام انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تعرضات اسرائیلی به مسجدالاقصی و شهر قدس افزایش یافته است.

وی در گفت و گو با شبکه ماهواره‌ای الغد با اشاره به تسریع در یهودی‌سازی قدس تاکید کرد: رژیم اشغالگر قصد دارد از طریق این حملات، قوانین جدیدی از جمله تقسیم‌بندی زمانی را بر مسجدالاقصی حاکم کند.

کسوانی با بیان این که آخرین این تعرضات به بهانه جشن عید نزول تورات بوده، گفت: آنچه اسرائیل با قدرت اسلحه انجام می‌دهد، هیچ حقی برای این رژیم ایجاد نمی‌کند و مسجدالاقصی بر اساس مصوبه یونسکو مسجدی عربی و اسلامی باقی می‌ماند.

 وی با اشاره به این که آمریکا از القاعده و جامعه بین‌الملل برای کمک به اشغالگران و هم‌گامی با آنها در اهانت به مسجدالاقصی و یهودی‌سازی شهر قدس استفاده می‌کند، تاکید کرد: کارمندان اوقاف و نگهبانان مسجدالاقصی علی‎رغم عقاب از سوی رژیم اشغالگر در برابر این حملات می‌ایستند و مجازات هرگز نخواهد توانست آنها را از ادای وظیفه خود بازدارد.
 
مدیر مسجدالاقصی همچنین اظهار داشت: شهروندان قدس برای ادامی نماز به مسجدالاقصی می‌آیند تا به جهانیان ثابت کنند، مسجدالاقصی، مسجدی اسلامی است و علی‌رغم همه سختی‌ها هرگز از آن دست نخواهند کشید.
 
وی از کشورهای عربی و اسلامی خواست در کنار ملت فلسطین و شهروندان بیت‌المقدس بایستند و پایداری آنها در حفظ عربیت و اسلامیت مسجدالاقصی را یاری کنند.
 
انتهای پیام

captcha