جشن پانزدهمین سال تأسیس ایکنا برگزار می‌شود
کد خبر: 3719149
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
در نمایشگاه قرآن؛

جشن پانزدهمین سال تأسیس ایکنا برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جشن پانزدهمین سال تأسیس ایکنا امشب همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در محل برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

جشن 15 سالگی ایکنا برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ جشن 15 سالگی خبرگزاری بین‌المللی قرآن با نام اختصاری ایکنا، امشب، نهم خردادماه همزمان با شب سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از مدیران، فعالان قرآنی، خبرنگاران فعلی و گذشته این خبرگزاری و دیگر خبرنگاران بخش‌های قرآنی سایر رسانه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.
بر همین اساس این مراسم ساعت 21:30 در بخش جهاد دانشگاهی واقع در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود، ایکنا، نخستین و بزرگترین خبرگزاری تخصصی قرآن‌ در جهان اسلام شناخته شده است و در بیستم آبان‌ماه ۱۳۸۲مقارن با پانزدهم رمضان المبارک ۱۴۲۴ هـ.ق با حضور رئیس جمهور وقت افتتاح شد.
با توجه به تنوع زبانی و رسالت جهانی ایکنا و فعالیت‌ گسترده این رسانه قرآنی در عرصه بین‌الملل، در اسفندماه سال ۱۳۹۱ نام این خبرگزاری با مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به «خبرگزاری بین‌المللی قرآن» تغییر یافت تا همچون خود قرآن حلقه اتصال تمام مسلمانان در سراسر گیتی باشد.
ایکنا در حال حاضر به تولید و انعکاس اخبار قرآنی به ۱۷ زبان زنده دنیا شامل؛ فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، اردو، ایتالیایی، چینی، روسی، اسپانیولی، بنگالی، هوسایی، پشتو، هندی، ترکی، سواحیلی، آذری و مالایو می‌پردازد و این اخبار به صورت روزانه بر روی خروجی این خبرگزاری ارسال می شود.
به منظور حضور مؤثرتر و جریان‌سازتر ایکنا در سراسر کشور و همچنین اقصی نقاط جهان، شعب استانی و خارجی این رسانه قرآنی طی سالیان مختلف افتتاح شده است. افتتاح شعب ایکنا در ۳۰ استان کشور و همچنین ۶ منطقه از جهان بخشی از توفیقات ایکنا تا به امروز است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک شود.

انتهای پیام

captcha