اصحاب رسانه؛ سفیران بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
کد خبر: 3719435
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

اصحاب رسانه؛ سفیران بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

گروه اجتماعی - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت امر خطیر اطلاع رسانی گفت: اصحاب رسانه، سفیران بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده و نقش مهمی در ایفای این واحب الهی دارند.

اصحاب رسانه؛ سفیران بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی ناصر اصلانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ظهر امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد از اجرای مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و بیان کرد: ۳۵۰۰ طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در استان همزمان با سراسر کشور مانور تذکر لسانی را اجرا می کنند.

وی افزود: رمز این مانور یک روزه یا امام حسن (ع) بوده و اجرای این گونه طرح ها و همگانی کردن تذکر لسانی در میان آحاد مردم یک ضرورت و واجب دینی می باشد.

اصلانی خاطرنشان کرد: بیش از 185 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ارومیه فعالیت داشته و در این راستا 72 دستگاه اجرایی و 89 دستگاه مربوط به تشکل های مردمی، NGO ها و هیئت های مذهبی فعالیت دارند.

وی هدف از اجرای این مانور را ترویج و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی عنوان کرد و گفت: هدف دیگر از اجرای این مانور، تجلیل و قدردانی از مردم می باشد که این فریضه و واجب الهی را گرامی داشته اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اصحاب رسانه را بزرگترین سفیران امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: آذربایجان غربی یکی از استان های برتر در زمینه اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر بوده و عملکرد بهتری نسبت به سایر استان ها دراین حوزه داشته است.

انتهای پیام

captcha