رئیس سازمان دارالقرآن با کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار کرد
کد خبر: 3722344
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

رئیس سازمان دارالقرآن با کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 21 خردادماه با رئیس سازمان دارالقرآن الکریم دیدار کردند.

جلسه رئیس و معاونان سازمان با كميسيون فرهنگي مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان دارالقرآن الکریم، روز گذشته دوشنبه، 21 خرداد‌ماه، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان دارالقرآن الکریم، جلسه‌ای با رئیس و معاونان سازمان برگزار کردند.
در این جلسه آقایان مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان، حجت‌الاسلام والمسلمین دارابی، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، محمد اسماعيل سعيدی، نماينده مردم استان آذربايجان شرقی، جمشيد جعفرپور، نماينده مردم استان فارس و حجت‌الاسلام والمسلمين احمد مازنی، نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
جلسه با تلاوت قرآن توسط بهبودی آغاز شد و در ادامه مهدی قره شیخلو ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان مردم در این جلسه و خوش‌آمدگویی، به معرفی سازمان و بیان تاریخچه‌ای اجمالی از فعالیت‌های سازمان از بدو تأسیس تا کنون پرداختند و همچنین در ادامه معاونین و مدیران سازمان برنامه‌ها و طرح‌های حوزه مدیریتی خود را تشریح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته اظهار امیدواری کردند و گفتند با گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی شاهد حمایت مسئولان و دستگاه‌های مختلف از این فعالیت‌ها باشیم.

انتهای پیام

captcha