میزبان جشنواره قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد
کد خبر: 3723114
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

میزبان جشنواره قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

گروه مسابقات ــ بیست‌وسومین جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرمان برگزار می‌شود.

واحد کرمان؛ میزبان بیست‌و‌سومین جشنواره قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: بیست و سومین جشنواره هنر، ادبیات دینی و پژوهشی فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مسئولان اجرایی این جشنواره و نیز مسئولان دانشگاه آزاد واحد اسلامی کرمان انجام شده است، افزود: مهلت ارسال آثار واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور به این جشنواره فرهنگی ـ دینی از 12 تا 16 تیرماه سال جاری خواهد بود.
عزتی در ادامه با اشاره به اینکه با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، کار بررسی و داوری آثار ارسالی از سوی هیئت داوران جشنواره آغاز خواهد شد، تصریح کرد: داوری آثار از روز 16 تیرماه سال جاری آغاز و تا شهریورماه نیز به پایان خواهد رسید.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار کرد: همچنین، مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی نیز احتمالا طی آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha