ارائه اپلیکیشن رستوران حلال در روسیه همزمان با جام جهانی
کد خبر: 3723582
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

ارائه اپلیکیشن رستوران حلال در روسیه همزمان با جام جهانی

گروه بین‌الملل – همزمان با آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 اپلیکیشنی که به پیدا کردن نزدیک‌ترین رستوران‌های حلال کمک می‌کند، و قبلا در کشورهایی مثل آمریکا، کانادا و کره جنوبی عرضه شده بود، در روسیه نیز به کاربران ارائه شد.

 راه اندازی اپلیکیشن جستجوی رستوران حلال در روسیه همزمان با جام جهانی 2018/ انگلیسی

به گزارش ایکنا به نقل از سلام گِیت‌وِی؛ در جام جهانی امسال هفت کشور مسلمان شرکت کرده‌اند و به همین دلیل بیش از صدها هزار نفر مسلمان طرفدار این تیم‌ها برای تماشای این رویداد بزرگ در روسیه حضور خواهند داشت.

اپلیکیشن محبوب «کرِیو حلال» که از لینک http://getcravehalal.com/  قابل دانلود و نصب است،  برای کمک به مسلمانان در جهت یافتن نزدیک‌ترین رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی که غذاهای حلال می‌فروشند، برای کاربران سیستم عامل آیفون در این کشور ارائه شده است.

در جام جهانی امسال کشورهای مسلمان ایران، عربستان سعودی، مراکش، مصر، تونس، سنگال و نیجریه حضور دارند. فیفا پیش بینی کرده است که حدود 100 هزار مسلمان در حدود یک ماه برگزاری جام جهانی برای تماشای مسابقات تیم محبوب خود و سایر تیم‌ها در این کشور حضور خواهند داشت.

با توجه به جمعیت 30 میلیون نفری مسلمانان روسیه، به نظر می‌رسد این اپلیکیشن حتی پس از پایان جام جهانی 2018 نیز در این کشور موفق عمل خواهد کرد.  در مراحل آغازین حدود 200 رستوران حلال در این اپلیکیشن ثبت شده که پذیرای هواداران مسلمان حاضر در جام جهانی روسیه است.

این اپلیکیشن که برای اولین بار تیرماه سال 96 راه‌اندازی شده و مخصوص گوشی‌های ios است، اکنون در بین مسلمانان امریکا، کانادا و کره جنوبی به محبوبیت رسیده و بیش از 15 هزار رستوران حلال در آن ثبت شده است.

از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که کاربر می‌تواند نام یک رستوران را در آن وارد کند و ببیند که آیا جزء رستوران‌های حلال است یا خیر. همچنین، فهرست رستوران‌های حلال تازه تأسیس به صورت منظم به این اپلیکیشن اضافه می‌شود و برای دریافت آن کافی است این اپلیکیشن به روز رسانی شود.

مهشید آذرخش

انتهای پیام

 

 

 

captcha