آیت‌الله قاسم توان حرکت را از دست داده است
کد خبر: 3725206
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد:

آیت‌الله قاسم توان حرکت را از دست داده است

گروه بین‌الملل ـ در پی انتقال شب گذشته آیت‌الله عیسی قاسم به بیمارستان، مرکز حقوق بشر بحرین گزارشی از شرایط جسمانی وی اعلام کرد که شیخ قاسم به دلایل نامعلومی توانایی حرکت و راه رفتن را از دست داده است.

شیخ عیسی قاسم به دلایل نامعلوم توان حرکت را از دست داده 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المیادین؛ پس از انتقال شیخ عیسی قاسم به بیمارستان، مرکز حقوق بشر بحرین با انتشار گزارشی از شرایط جسمانی وی اعلام کرد که وی به دلایل  نامعلومی، توانایی حرکت و راه رفتن را از دست داده است.

رهبر شیعیان بحرین که در اقامت اجباری نظامیان حکومت به سر می‌برد، پس از وخامت اوضاع جسمانی‌اش شب گذشته مجددا به بیمارستان منتقل شد.

در همین راستا، مرکز حقوق بشر بحری تأکید کرد: هنوز دلیل وخامت اوضاع جسمانی آیت‌الله قاسم و از دست دادن توان حرکت و راه رفتن وی نامشخص است.

این مرکز همچنین به بازداشت فرزند و داماد وی توسط نیروهای امنیتی اشاره کرد و نوشت: آن‌ها در آمبولانس به همراه شیخ قاسم بودند. خانواده این رهبر بحرینی تأکید کردند که پسر و داماد وی مسئول انتقال دارو برای ایشان بودند و هنوز این دو نفر در مرکز پلیس بازداشت هستند.

اوضاع جسمانی آیت‌الله قاسم در 26 نوامبر 2017(5 آذر 96) نیز وخیم شد که مقامات بحرینی اجازه ورود پزشکان برای معالجه وی را دادند.

سیده حنان علویان

انتهای پیام

captcha