فراخوان سومین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی
کد خبر: 3726661
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

فراخوان سومین مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در دبی

گروه بین‌الملل ـ مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی از مکاتبه با 106 کشور و اقلیت مسلمان در جهان برای حضور در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه بانوان با عنوان جایزه «شیخه فاطمه بنت مبارک» خبر داد.

مسابقه «شیخه فاطمه بنت مبارک» با حضور 106 کشور و اقلیت مسلمان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العین؛ سومین دوره مسابقه بین‌المللی قرآن بانوان دبی جائزه «شیخه فاطمه بنت مبارک» قرار است، 15تا 28 آبان سال جاری برگزار شود.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایز دبی در این باره گفت: مکاتباتی با بیش از 106 کشور و اقلیت‌ مسلمان در مناطق مختلف جهان برای شرکت در این دوره از مسابقات صورت گرفته است.

وی افزود: انتظار می‌رود که در این دوره از مسابقات شاهد مشارکت گسترده‌ای از بانوان قرآنی باشیم، چرا که این رقابت‌ها در دو دوره قبلی موفقیت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.

بوملحه تصریح کرد: کمیته برگزارکننده این رقابت‌ها تلاش می‌کند که آیین‌نامه مسابقه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در بخش آقایان را در این رقابت‌ها نیز مطابقت دهد و به این ترتیب به نفر اول این مسابقات 250 هزار درهم، نفر دوم 200 هزار درهم و نفر سوم به 150 هزار درهم امارات پراداخت می‌شود.

مشاور حاکم دبی افزود: در دوره اول این مسابقات، 72 کشور و اقلیت‌ مسلمان از کشورهای مختلف جهان شرکت کردند و در دوره دوم نیز نمایندگان 76 کشور حضور داشتند.

مطالب مرتبط
captcha