برگزاری دوره تابستانی «زیبایی های قرآن» در قطر
کد خبر: 3728876
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
به همت وزارت اوقاف دوحه انجام می‌شود؛

برگزاری دوره تابستانی «زیبایی های قرآن» در قطر

گروه بین‌الملل ـ اداره تبلیغات و ارشاد دینی وزارت اوقاف قطر اقدام به برگزاری دوره‌های تابستانی با عنوان «زیبایی‌های قرآن کریم» کرده است.

برگزاری دوره تابستانی «زیبایی های قرآن» در قطر

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العرب؛ دوره‌های تابستانی با عنوان «زیبایی‌های قرآن کریم» به همت اداره تبلیغات و ارشاد دینی وزارت اوقاف قطر در چارچوب همکاری و مشارکت با موسسات مختلف دولتی از جمله وزارت آموزش عالی و وزارت فرهنگ و ورزش در  باشگاه ورزشی العربی در حال برگزاری است.

این دوره که از روز یکشنبه (10) تیر آغاز شده و به مدت سه هفته ادامه دارد، شامل قصص قرآنی و پندهای موجود در این قصص و چگونگی عبرت گرفتن از آیات و رهنمودهای قرآن در کنار بیان مسائل تربیتی می‌شود.

اداره تبلیغات و ارشاد دینی وزارت اوقاف قطر هدف از برگزاری این دوره را نقش آن در ریشه دار ساختن عشق به قرآن کریم و عمل به آن و تدبر در آیات کتاب خدا میان افراد جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد.

شیخ عبدالعزیز الحرمی سخنران مرکز برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره تبلیغات و ارشاد دینی قطر در نخستین دیدار با شرکت کنندگان در این دوره بر اهمیت غنیمت شمردن فرصت‌ها تاکید و تصریح کرد: تنها عقلا و کسانی که می‌دانند زمان گرانقدرترین دارایی آنها  در زندگی است اوقات خود را غنیمت شمرده و آن را هدر نمی‌دهند.

وی با تاکید بر این که زیبایی‌های قرآن کریم پایان نمی‌یابد، گفت: قرآن کتاب خداوند است که توسط پیامبر(ص) نازل گشته تا هدایت، نور و برکت برای مومنان، عاملان و تدبرکنندگان در آن باشد.

گفتنی است: سمینارهای تربیتی این دوره توسط مبلغان ماهر اداره تبلیغات و ارشاد اسلامی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha