مؤسسه «بشری»؛ مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا
کد خبر: 3732960
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
مؤسسه برتر هفته/60

مؤسسه «بشری»؛ مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه قرآنی بشری با مدیریت آسیه ابراهیمی از سال 87 با برگزاری کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف توانسته قرآن‌آموزان زیادی را تربیت کند.

رد نشود/////// مؤسسه بشری، مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا

 به گزارش  ایکنا؛ این خبرگزاری در پایان هر هفته یک مؤسسه قرآنی را به‌عنوان «مؤسسه برتر هفته» معرفی می‌کند و این موضوع با هدف قدردانی از مؤسسات به جهت همکاری با ایکنا و ارتباط خبری قوی با سرویس مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد انجام می‌گیرد. 
بنابر این ایکنا از تمامی مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی دعوت می‌کند تا برای بهتر دیده شدن مؤسسه و پیشبرد اهدافشان با این خبرگزاری ارتباط قوی‌تری برقرار کنند.
در همین راستا و از سال ۱۳۹۵ تاکنون موفق به معرفی 59 مؤسسه فعال در سطح کشور و استان‌های مختلف شده‌ایم، که در همین زمینه بنا داریم این هفته به معرفی مؤسسه بشری شهرستان آبدان استان بوشهر بپردازیم.

مؤسسه قرآنی بشری با مدیریت آسیه ابراهیمی از سال 87 به برگزاری کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف پرداخته است.

فعالیت این مؤسسه ویژه قرآن‌آموزان دختر و پسر از چهار سال به بالا است که در حوزه‌های آموزشی، هنری و  کارگاه‌های مشاوره‌ای فعالیت می‌کند. برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه و مسابقات سازمان ارشاد و تبلیغات اسلامی و مسابقات در رشته‌های حفظ، روخوانی، قرائت و...  از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه است.

همکاری با سازمان بسیج، سازمان بهزیستی، سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) و... در برپایی کلاس‌های «همگام با مدارس» و برگزاری کلاس‌های قرآنی درخواستی این سازمان‌ها و برگزاری دوره تربیت مربی از جمله اهداف و چشم‌انداز فعالیت‌های این مؤسسه است.
از جمله برنامه‌های جانبی مؤسسه می‌توان به محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی سیدمحمدجواد حسینی دعوت شده از مشهد، محفل ویژه بانوان، کلاس‌های احکام، روخوانی، روان‌خوانی و حفظ در ماه رمضان اشاره کرد.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان و شهر، شهرستان دیر، روستای آبدان، خیابان سیداحمد خمینی، قرار دارد.
انتهای پیام

captcha