جهاد دانشگاهی منتظر بخشنامه اداری نباشد
کد خبر: 3735598
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

جهاد دانشگاهی منتظر بخشنامه اداری نباشد

گروه اجتماعی - مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین گفت: تفکر جهاد دانشگاهی باید معرفی شود و در استان‌ها حضور خود را به اثبات برساند و این‌گونه نباشد که در سالگرد تأسیس، خود را معرفی کند بلکه باید همواره با ادارات کل استان مرتبط باشد و جهادی عمل کند و منتظر بخشنامه اداری نباشد.

 جهاد دانشگاهی منتظر بخشنامه اداری نباشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با توجه به سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب هر کاری که جهادی انجام‌شده باشد با موفقیت همراه بوده است و عمران و آبادانی جهاد سازندگی نمونه‌ای از این فعالیت‌ها است که جهادگران در جهاد سازندگی بدون قیدوبند بخشنامه در روستاها پروژه‌ها را به ثمر می‌رساندند و در حال حاضر بسیاری از پروژه‌هایی که مشاهده می‌کنیم حاصل سازندگی در دهه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: هرگاه وارد مسائل انقلابی و جهادی شدیم موفق بودیم و رهبر معظم انقلاب همواره به‌عنوان جهادی تکیه ویژه دارند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین عنوان کرد: هر جا که در بخش اختراعات و اکتشافات جهادی وارد میدان شدیم موفق بوده‌ایم و حرکت جهاد دانشگاهی نمادی از حرکت جهادی است.
وی ابراز کرد: دانشگاه باید به صنعت و دستگاه‌های اجرایی متصل شود تا پژوهش‌ها مطابق با نیازهای جامعه باشد و اگر این‌گونه باشد انقلاب ما به‌عنوان نمونه در جهان مطرح شود.
حجت‌الاسلام عباسی تصریح کرد: نقش و تفکر جهاد دانشگاهی مهم است و به پروژه‌ها شتاب می‌دهد و ما فرصتی برای سستی و کوتاهی نداریم چراکه امکانات نیز از دست خواهد رفت.
مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین در پایان تأکید کرد: تفکر جهاد دانشگاهی باید معرفی شود و در استان‌ها حضور خود را به اثبات برساند و این‌گونه نباشد که در سالگرد تأسیس، خود را معرفی کند بلکه باید همواره با ادارات کل استان مرتبط باشد و جهادی عمل کند و منتظر بخشنامه اداری نباشد.

انتهای پیام

captcha