انتقاد تند حاکم دبی از سیاستمداران عرب
کد خبر: 3736106
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
در اقدامی بی‌سابقه صورت گرفت؛

انتقاد تند حاکم دبی از سیاستمداران عرب

گروه بین‌الملل ـ شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، در اقدامی بی‌سابقه از شیوه و رویکرد سیاستمداران عرب انتقاد و آن‌ها را به سوءمدیریت متهم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری اسپوتینک روسیه؛ شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم، حاکم دبی و نائب رئیس امارات، در اقدامی بی‌سابقه با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «ورود زیاد به عرصه سیاست در جهان عرب، تنها تلف کردن وقت، فاسد کردن اخلاق و از بین بردن منابع است».

حاکم دبی در این توئیت آورده: «هرکس می‌خواهد برای ملت خود کاری انجام دهد، این میدان و تاریخ نیز شاهد است. ما در جهان عرب مازاد سیاستمدار و کمبود مدیر داریم؛ زیرا بحران ما، بحران مدیریت است نه منابع».

وی در ادامه آورده: «به چین و ژاپن نگاه کنید، منابع طبیعی ندارند، اما به کجا رسیده‌اند، اما به کشورهای که نفت، گاز، آب و نیروهای انسانی دارند، اما در مسیر توسعه نیستند و در تأمین خدمات اولیه همچون راه و برق برای ملت‌های خود ناتوان هستند».

حاکم دبی همچنین آورده: «در جهان عرب، سیاستمدار کسی است که اقتصاد، آموزش، رسانه و حتی ورزش را مدیریت می‌کند، این در حالی است که مأموریت واقعی سیاستمدار این است که فضا را برای زندگی اقتصاددان، دانشگاهی، تاجر و سرمایه‌گذار و اصحبا رسانه فراهم کند».

انتهای پیام
captcha