ادامه فعالیت هیئت رسیدگی به امور موسسات/ تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات
کد خبر: 3741233
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
گزارش جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی/

ادامه فعالیت هیئت رسیدگی به امور موسسات/ تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ چهل و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی عصر امروز چهارم شهریورماه با حضور برخی اعضای این شورا و به منظور بررسی وضعیت ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، چهل و یکمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی عصر امروز چهارم شهریور ماه با حضور محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی، جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و دیگر اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد.

ادامه فعالیت هیئت رسیدگی به امور موسسات / تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات / تجلیل از رئیس سابق سازمان تبلیغات
تمام وقت این جلسه به بررسی اساسنامه اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت مردمی کشور اختصاص یافت و تعدادی از حاضران در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در مورد آخرین وضعیت ادغام اتحادیه‌های قرآنی پرداختند. در این بخش، بحث‌های زیادی در مورد فعالیت هیئت 9 نفره رسیدگی به امور موسسات مطرح شد و هر کدام از دو طرف به بیان دیدگاه‌های خود در مورد ادامه فعالیت این هیئت پرداختند.
در نهایت و پس از بحث و بررسی‌های طولانی مقرر شد تا هیئت 9 نفره رسیدگی به امور موسسات قرآن و عترت به کار خود ادامه دهد و کارگروهی نیز تشکیل شود تا برخی مشکلات موجود در آن کارگروه حل و فصل شود.

ادامه فعالیت هیئت رسیدگی به امور موسسات / تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات / تجلیل از رئیس سابق سازمان تبلیغات
دو موضوع دیگر که به علت کمبود وقت به آن پرداخته نشد، بحث رأی‌گیری برای انتخاب سه عضو حقیقی شورای توسعه فرهنگ قرآنی و نیز بررسی وضعیت شوراهای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان‌ها بود که به جلسات آتی موکول شد.
همچنین در پایان این جلسه با اهدای لوح یادبود از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی به پاس سال‌های خدمت در این سازمان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha