پایبندی وزیر غنایی به قرآن برای تحقق عدالت
کد خبر: 3744074
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

پایبندی وزیر غنایی به قرآن برای تحقق عدالت

گروه بین‌الملل – مصطفی حمید، وزیر مسلمان مناطق کمتر توسعه‌یافته (زونگو) کابینه غنا به مردم این کشور قول داد برای اجرای اصول قرآنی همچون عدالت تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

به گزارش ایکنا؛ مصطفی حمید، وزیر مسلمان مناطق کمتر توسعه یافته (زونگو) کابینه غنا به مردم این کشور قول داد که وزارتخانه وی تمام همت خود را برای اجرای اصول قرآنی همچون عدالت، حقیقت و درستی، صبر و استقامت و حق‌شناسی به کار خواهد گرفت.

بنا به گزارش رایزنی فرهنگی ایران در غنا وی که از سوی رئیس‌جمهور غنا از وزارت اطلاع‌رسانی به وزارت جدید زونگو منصوب شده است، تأکید کرد: این وزارتخانه همه تلاش خود را برای اجرای قوانین دینی در جهت توسعه اجتماعی به کار خواهد بست.

مصطفی حمید در گفت‌و‌گو با رسانه‌های گروهی اضافه کرد ما راهنمایی را جز کلام قرآن نمی‌شناسیم؛ لذا باید بر قوانین و اصول آن نیز در تفکر و عمل پایبند باشیم. این وزیر مسلمان غنایی که به تازگی از چندین منطقه مسلمان نشین شهر آکرا بازدید کرده ضمن دیدار و گفتگو با رهبران سنتی، دینی و مسئولان دولتی پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات توسعه‌ای و نیز اجرای طرح‌های مختلف در مناطق کمتر توسعه یافته اسلامی را مورد توجه و نظر خود قرار داده است.

این وزیر غنایی در ادامه گفتگوی رسانه‌ای توجه یکسان دولت به امور داخلی مناطق شهری و کمتر توسعه یافته(اسلامی) را مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین گفت: وقتی به قرآن مراجعه می‌کنیم در می‌یابیم که خدای متعال در بسیاری موارد ما را به دعاکردن در زندگی فرامی‌خواند. در جای خود مشاهده می‌کنیم که کتاب الهی در مورد داشتن زندگی موفق حتی بیش از دعا کردن برایمان مسیر‌های روشنی قرار داده است.

مصطفی حمید از تمامی گروه‌ها و آحاد مسلمانان غنا خواست برای وصول به اهداف مهم این وزارتخانه ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی و به دور از اختلافات، با وی همدلی و مشارکت کامل و لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

captcha