برگزاری سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی مسلمانان آمریکای لاتین
کد خبر: 3766545
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

برگزاری سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی مسلمانان آمریکای لاتین

گروه بین‌الملل ـ سی‌ویکمین نشست بین‎المللی مسلمانان آمریکای لاتین و کشورهای دریای کارائیب با حضور 400 پژوهشگر و عالم دینی از 50 کشور آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العین؛ سی‌و یکمین نشست بین‎المللی مسلمانان آمریکای لاتین و کشورهای حوزه دریای کارائیب به همت مرکز تبلیغات اسلامی آمریکای لاتین در شهر «سائوپائولو» برزیل کار خود را آغاز کرد.

در این کنفرانس 400 عالم و پژوهشگر دینی از جمله نمایندگانی از دارالفتوای لبنان و اردن، نمایندگانی از مرکز امور دینی و ارتباطات اسلامی فلسطین، نماینده سازمان آموزشی و علمی و فرهنگی اسلامی (آیسسکو) و مبلغان مرکز اسلامی برزیل،آمریکای لاتین، دریای کارائیب و آمریکای مرکزی حضور دارند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس که با موضوع «آموزش زبان عربی در آمریکای لاتین و کشورهای دریای کارایی» در حال برگزاری است، پنج محور اصلی شامل 28 موضوع را در پنج نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهند.

در این کنفرانس که تا فردا یکشنبه (چهارم آذرماه) ادامه دارد، موضوعاتی چون تلاش‌ها و تجربه‌های به دست آمده در راستای نشر زبان عربی و و همچنین مسئولیت اقلیت‌های عرب در برابر مسئله قدس و حمایت از مقدسات آن مورد بررسی قرار می‎گیرد.

برگزاری سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی مسلمانان آمریکای لاتین

برگزاری سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی مسلمانان آمریکای لاتین

انتهای پیام

captcha