سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی امشب پایان می‌یابد
کد خبر: 3767015
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
بعد از سه روز کاری با سخنرانی رئیس مجلس؛

سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی امشب پایان می‌یابد

گروه سیاسی ــ سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی دوشنبه شب با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و قرائت بیانیه پایانی در مرکز همایش‌های صدا و سیما به پایان می‌رسد.

سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی امشب پایان می‌یابدبه گزارش ایکنا؛ مراسم اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، که از سوی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در حال برگزاری است، دوشنبه شب، 5  آذرماه، با حضور و سخنرانی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از علما و مهمانان داخلی و خارجی در مرکز همایش‌‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 18:30 آغاز می‌‌شود برنامه‌هایی از جمله رونمایی از کتاب با حضور رئیس مجلس، ارائه گزارش کمیسیون‌های کنفرانس و سخنرانی آیت‌الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گنجانده شده است.

یادآور می‌شود سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از رو شنبه، 3 آذرماه، با شعار «قدس محور وحدت امت» و حضور بیش از ۳۵۰ مهمان خارجی از صد کشور با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، آغاز شد و روز گذشته نیز مهمانان خارجی کنفرانس با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار کردند.

انتهای پیام

 

captcha