فعالیت ۳۰۰۰ مهد قرآنی در کشور
کد خبر: 3769193
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

فعالیت ۳۰۰۰ مهد قرآنی در کشور

گروه اجتماعی ـ مسئول بسیج جامعه زنان کشور از راه‌اندازی ۳ هزار مهد قرآنی در کشور خبر داد و گفت: تقویت مهدهای قرانی نیز اجرایی شده است.

فعالیت ۳۰۰۰ مهد قرآنی در کشور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور امروز، 12 آذرماه در نشست خبری، اظهار کرد: زن پیش از انقلاب کاملاً مهجور بود و اگر در صحنه نیز حضور داشت به شیوه غربی این حضور را می‌پذیرفتند و رژیم طاغوت در تلاش برای عرضه نمونه غربی از زنان ایرانی بود.
وی افزود: انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند، بی‌بدیل و مهمی به حوزه زنان عرضه کرده و امروزه تبیین و بیان الگوی نه شرقی و نه غربی از موارد دیگری است که هدفگذاری شده است.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: امروزه ایستادگی و مقاومت زنان مسلمان در دنیا خود را نشان داده و زنان ما نشان داده‌اند با هیبت زیبای حجاب می‌توانند در دنیا بدرخشند و این افتخارات زن مسلمان است که توانسته دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.
اصلانی آموزش و توانمندسازی زنان را از هدفگذاری‌های انجام شده در حوزه بسیج جامعه زنان کشور دانست و عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌های متعددی در حوزه توانمندسازی جامعه زنان عملیاتی شده است.
وی نمادسازی و الگوسازی در حوزه فرهنگی را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا برشمرد و تصریح کرد: تبیین الگوی سوم، تبیین شخصیتی شهدای زن، برنامه‌های قرآنی، بحث عفاف و حجاب به‌عنوان پایه تحکیم و تقویت بنیان خانواده از دیگر محورهای مورد نظر است.
مسئول بسیج جامعه زنان کشور ابراز کرد: فعالیت بر محور فضای مجازی و تقویت دانش فضای مجازی و رسانه‌ای خانواده‌ها و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر برنامه‌های هدفگذاری شده است.
اصلانی از راه‌اندازی ۳۰۰۰ مهد قرآنی در کشور خبر داد و یادآور شد: تقویت مهدهای قرآنی نیز اجرایی شده و ۲۰ هزار پایگاه مقاومت نیز با حضور زنان با انگیزه و فرمانده زن اداره می‌شود.
وی همچنین از عضویت بیش از ۱۰ میلیون نفری بسیج زنان در کشور خبر داد.
انتهای پیام

captcha