تأکید رئیس سازمان اوقاف بر برون‌سپاری بخش‌هایی از مسابقات قرآن
کد خبر: 3772196
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

تأکید رئیس سازمان اوقاف بر برون‌سپاری بخش‌هایی از مسابقات قرآن

گروه مسابقات ــ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه هماهنگی سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته برگزار شد، با اشاره به اینکه از کاهش تصدی‌گری سازمان در امر مسابقات استقبال می‌کنیم بر برون‌سپاری بخش‌هایی از مسابقات، تحت نظر مجموعه سازمان اوقاف تأکید کرد.

تأکید رئیس سازمان اوقاف بر برون سپاری بخش هایی از مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، جلسه سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین خاموشی در سخنانی با اشاره به اینکه از کاهش تصدی‌گری سازمان در امر مسابقات و برون‌سپاری بخش‌هایی از آن، تحت نظر مجموعه سازمان استقبال و حمایت می‌کنیم، گفت: در برگزاری مسابقات باید دقت نظر و توجه مسئولان برگزاری به مطالبات مقام معظم رهبری درباره قرآن و مسابقات بین‌المللی قرآن کریم صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: باید از ظرفیت رسانه‌ها در مسابقات به بهترین نحو ممکن استفاده شود و در این خصوص به ظرفیت رسانه‌های بین‌المللی اسلامی توجه ویژه داشته باشیم.
خاموشی تأکید کرد: لازم است از ظرفیت افراد و گروه‌های تأثیرگذار در کشورهای اسلامی برای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم استفاده کنیم تا بتوانیم از تمامی کشورهای اسلامی در مسابقات قرآن شرکت‌کننده داشته باشیم.
در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تصدی‌گری مستقیم ارکان اوقاف در مسابقات بین‌المللی موجب افزایش هزینه‌های برگزاری مسابقات می‌شود، ضمن اینکه سازمان را چند ماه درگیر برگزاری مسابقات کرده و از سایر وظایف بازمی‌دارد، لذا بسیاری از کارهای مسابقات را با همکاری سایر ارگان‌های دولتی و خصوصی انجام دادیم که در نتیجه هزینه‌ها نیز کاهش یافت.
وی خاطرنشان کرد: اقدام دیگر مرکز امور قرآنی تدوین سند چشم‌انداز مسابقات بین‌المللی قرآن بود که از چند سال قبل در دستور کار قرار گرفت و بر اساس آن در استان‌ها نیز ‌مرکز امور قرآنی تشکیل شد.
یادآوری می‌شود، سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 19 فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ آغاز و در تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

captcha