آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن آجا
کد خبر: 3774999
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن آجا

گروه مسابقات ــ سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه و هفدهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های ارتش از امروز، دوم دی‌‌ماه آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ آیین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش ویژه کارکنان پایور و وظیفه و هفدهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، دوم دی‌ماه در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا برگزار ‌شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط سروان نایبعلی عبداللهی، حائز رتبه نخست در مسابقات سال‌های گذشته آغاز شد و در ادامه، سرهنگ‌دوم مهدی میدانی، دبیر این دوره از مسابقات به تشریح آیین‌نامه و روند این دوره از مسابقات پرداخت.
در ادامه نیز امیر سرتیپ علی جهان‌شاهی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش بر لزوم توجه به قرآن و چهره‌های قرآنی بین کارکنان نیروی زمینی اشاره کرد.
بنابر گفته محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش، طی این دوره از مسابقات 370 شرکت‌کننده از کارکنان پایور و وظیفه و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های افسری از دوم تا پنجم دی‌ماه باهم به رقابت می‌پردازند.
طی نخستین روز از رقابت‌ها، دانشجویان دانشگاه‌ها در نوبت صبح و عصر در تمامی رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ یک، سه، پنج، 10، 15، 20 و 25 جزء و کل و اذان و همچنین کارکنان پایور و وظیفه در کنار دانشجویان رشته مفاهیم سطح یک و دو و و کارکنان وظیفه در رشته حفظ 20 و 25 جزء و کل باهم به رقابت پرداختند.
انتهای پیام

captcha