درهای مساجد بریتیش کلمبیا روی عموم باز می‌شود
کد خبر: 3776520
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

درهای مساجد بریتیش کلمبیا روی عموم باز می‌شود

گره بین‌الملل – قرار است یک روز در ماه فوریه سال آینده میلادی، مراسم درهای باز مساجد در ایالت بریتیش کلمبیا (British Colombia) کانادا برگزار شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اپن‌ماسک‌بی‌سی؛ برگزاری روز درهای باز مساجد در بسیاری از کشورهای جهان، در آشنایی غیر مسلمانان با  اسلام تاثیر زیادی داشته است.
 
قراراست شنبه 16 فوریه 2019 (27 بهمن) درهای مساجد ایالت بریتیش کلمبیا برای بازدید عموم باز شود.

در پایگاه اطلاع‌رسانی مربوط به این رویداد آمده: تا کنون بسیاری از مساجد بریتیش کلمبیا از بازدید غیرمسلمانان استقبال کرده‌اند؛ برای نخستین بار ما مساجد بزرگ این منطقه را برای برگزاری یکپارچه روز درهای باز هماهنگ کرده‌ایم. داوطلبان ما علاوه بر پذیرایی، شما را با بخش‌های مختلف مساجد و آیین‌های برگزار شده در آن آشنا می‌کنند و به سوالات شما درباره اسلام ومسلمانان پاسخ خواهند داد. علاوه بر این، زنان می‌توانند پوشش حجاب اسلامی را امتحان کنند.
 
 در ونکوور، مرکز اسلامی اجیال (Ajyal Islamic Center)، در سری، مسجد جامع سری (Surrey Jama Masjid)، در برنابی، مسجد السلام (Masjid Al Salaam)، در ریچموند مسجد جامع ریچموند (Richmond Jamea Masjid) و در ابوتسفورد، مرکز اسلامی ابوتسفورد (Abbotsford Islamic Centre)، میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.
انتهای پیام
captcha