ابلاغ حکم میزبانی جشنواره ملی قرآن دانشجویان به دانشگاه آزاد
کد خبر: 3778697
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

ابلاغ حکم میزبانی جشنواره ملی قرآن دانشجویان به دانشگاه آزاد

گروه مسابقات ــ حکم میزبانی سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان از سوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

ارسال شود ///// ابلاغ حکم میزبانی جشنواره ملی قرآن دانشجویان به دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار ایکنا، در حاشیه هفتادمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها حکم میزبانی سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که سال آینده برگزار می شود به حجت الااسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده رئیس این دانشگاه ابلاغ شد.
متن این حکم به شرح زیر است؛
جناب آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی«زید عزه»
رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی
سلام علیکم
با احترام؛ نظر به سوابق ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ریزی و راهبری فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاهی و با عنایت به مصوبه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها مبنی بر گردشی بودن میزبانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، پیرو اعلام آمادگی آن دانشگاه، مجموعه محترم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میزبان و برگزار کننده سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور معرفی می‌گردد.
بر این اساس ضمن ابلاغ این ماموریت، مقتضی است جنابعالی و مجموعه تابعه که بحمدالله از حضور استادان فرزانه و انقلابی، دانشجویان بصیر و مشتاق معارف قرآن و عترت و پرسنل متعهد و ولایتمدار بهره‌مند است با برگزاری این جشنواره موجبات تحقق منویات قرآنی مقام عظمای ولایت مدظله العالی و افزایش حضور دانشگاهیان عزیز، در فعالیت‌های قرآن و عترت و بهره‌مندی هر چه بیشتر از انوار تابناک ثقلین را فراهم آورید.
همچنین با توجه به اهمیت برگزاری شایسته این جشنواره، در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌ها، نکات و موارد ذیل پیشنهاد می‌شود؛
1- تقویت هر چه بیشتر ساختاری قرآنی دانشگاه با ایفای نقش حداکثری کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه در برگزار جشنواره
2 - همکاری مستمر و هم افزا با اعضای محترم شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها
3 – برنامه‌ریزی ویژه در راستای تقویت رویکرد محتوایی و معرفتی جشنواره
4 - ظرفیت سازی و زمینه سازی ویژه، جهت حضور حداکثری دانشجویان گرانقدر، ارائه برنامه‌های نوین و جذاب در پناه قرآن و عترت همواره قرین بهروزی باشید.
مصطفی رستمی
رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها

انتهای پیام 

captcha