جامعه قرآنی نابینایان تشکیل می‌‌شود
کد خبر: 3779537
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

جامعه قرآنی نابینایان تشکیل می‌‌شود

گروه مسابقات ــ در حاشیه اردوی آمادگی و انتخاب نمایندگان ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام، مقرر شد جامعه قرآنی نابینایان تشکیل شود.

جامعه قرآنی نابینایان تشکیل می‌‌شود

به گزارش ایکنا؛ مرحله دوم دوره‌های آموزشی و نیز انتخابی نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام از روز گذشته 17 دی‌ماه آغاز شده و امروز پایان می‌یابد.
بر همین اساس در این روز و پس از پایان کلاس‌ها تصمیمی مبنی بر تشکیل جامعه قرآنی نابینایان اتخاذ شد. این پیشنهاد در حالی روز گذشته مطرح شد که تعدادی از حاضران در دوره، نقدهایی را نسبت به بی‌توجهی به فعالان قرآنی نابینا در سطوح مختلف بیان کردند.
عضو نبودن حتی یک فعال قرآنی نابینا در ستادها و کمیته‌های متعددی که تصمیم‌گیر عرصه فعالیت‌های قرآنی و مسابقات هستند، ازجمله این نقدها بود.
بر همین اساس، مقرر شد پیگیری مطالبات فعالان قرآنی نابینا، عضویت در مجامع قرآنی تصمیم‌ساز در عرصه فعالیت‌های قرآنی، موضع‌گیری در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی و ... از جمله اهداف تشکیل جامعه قرآنی نابینایان، باشد.
این جامعه به صورت خودجوش و با هسته اولیه حاضران در دوره آمادگی و انتخابی نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام که 12 نفر هستند، آغاز شده و سایر فعالان قرآنی نابینا نیز می‌توانند در آن عضویت داشته باشند.

انتهای پیام 

captcha