برگزاری نخستین نشست هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3779678
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

برگزاری نخستین نشست هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مسابقات ــ نخستین نشست هماهنگی ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، نخستین نشست هماهنگی ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور رییس و دبیر این ستاد و مسئولان مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب، دانش‌آموزان و نابینایان و مسئولان کمیته‌های نظارت، پشتیبانی، فرهنگی و محتوایی، دعوت و تکریم، تبلیغات، حراست، مدعوین ویژه، تشریفات و بین‌الملل، فنی و داوری و کمیته هماهنگی امور بانوان در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس ستاد برگزاری سی‌‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ابتدای این نشست، گفت: پیشتر جلسه‌های دیگری با حضور مسئولان قبلی کمیته‌ها به منظور آسیب‌شناسی مسابقات برگزار شده و تا تاریخ 17 فروردین سال بعد، هشت جلسه خواهیم داشت که در چهار جلسه از این جلسات حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حضور خواهند داشت.
وی با تأکید بر لزوم هماهنگی بین کمیته‌های مختلف ستاد، یادآور شد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سال‌هاست که برگزار می‌شود و این دوره سی و ششم آن است و بعد از این همه سال این اجازه را نداریم که به خاطر ملاحظات شخصی یا سازمانی یا سایر مسائل در فراهم آوردن مقدمات برگزاری این مسابقه کوتاهی کنیم.
وی در ادامه به تبیین آخرین تحولات و هماهنگی‌های انجام شده در ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن پرداخت.
نخستین نشست هماهنگی ستاد برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با ارائه گزارش توسط مسئولان مسابقات طلاب، دانش‌آموزان و نابینایان و مسئولان کمیته‌های مختلف این ستاد به کار خود پایان داد.
سی‌و‌ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ۱۹ تا ۲۶ فروردین سال 98 در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha