نتایج سومین مرحله سیزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد
کد خبر: 3779827
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

نتایج سومین مرحله سیزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد

گروه مسابقات ــ سازمان دارالقرآن الکریم نتایج سومین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن را صبح امروز، 19 دی‌‌ماه، اعلام کرد.

نتایج سومین مرحله سیزدهمین آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شدبه گزارش ایکنا؛ دبیرخانه ارزیابی حافظان سازمان دارالقرآن الکریم نتایج سومین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن را صبح امروز، 19 دی‌ماه، اعلام کرد. نتیجه این آزمون هم‌اکنون در پایگاه تلاوت(پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم) قابل مشاهده است. علاقه‌مندان برای مشاهده نتیجه آزمون اینجا کلیک کنند.
سومین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم با حضور تعداد 46 نفر از راه‌یافتگان به این مرحله روز 14 دی‌ماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
یادآوری می‌شود این آزمون‌ هر سال در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۵ جزء برگزار می‌شود که امسال برای نخستین‌بار رشته حفظ سه جزء نیز به این آزمون افزوده شده است که براساس فراخوان ثبت‌‌نام، این رشته مربوط به حفظ سه جزء ابتدای قرآن است و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء خواهد شد.
انتهای پیام

captcha