حافظ قزوینی؛ نماینده ایران در مسابقات قرآن جهان اسلام ‌
کد خبر: 3781246
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
افتخاری دیگر برای دیار مینودری؛

حافظ قزوینی؛ نماینده ایران در مسابقات قرآن جهان اسلام ‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سعید علی‌اکبری کلیشمی، حافظ کل قرآن کریم از استان قزوین، نماینده ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام شد.

حافظ قزوینی، نماینده ایران در مسابقات قرآن جهان اسلام شد

به گزارش ایکنا از قزوین، ‌سعید علی‌اکبری کلیشمی، حافظ کل قرآن کریم از استان قزوین، نماینده ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام شد.
در این دوره از مسابقات احمد دباغ، از استان قم و ‌سعید علی‌اکبری، حافظ ‌قرآن از  استان قزوین به‌عنوان نمایندگان کشورمان با دیگر رقبای خود به رقابت خواهند پرداخت.
‌یادآور می‌شود، سعید علی‌اکبری کلیشمی توانست در مرحله دوم و نهایی اردوی انتخابی چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام که طی روزهای 17 و 18 دی‌ماه با حضور استادان قرآنی کشورمان در 2 رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد، در رشته حفظ کل قرآن کریم حائز رتبه برتر شده و به این مسابقات راه یابد.
به گزارش ایکنا، چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نابینایان جهان اسلام به همت سازمان بهزیستی در رشته‌های حفظ کل و قرائت(تحقیق) قرآن کریم ویژه آقایان در فروردین‌ماه سال‌ 1398 در تهران برگزار خواهد شد.
خبرگزاری ایکنا این انتخاب را به جامعه قرآنی استان قزوین تبریک و برای این حافظ روشندل قزوینی آرزوی موفقیت در این مسابقات را دارد.

انتهای پیام

captcha